Regels voor Spelersadministratie

 
De volgende algemene regels gelden ten aanzien van de spelersadministratie:
  1. Alle leden worden vastgelegd in de Voetbal administratie, ook de CL en Uefa cup.
  2. Mutaties  van de formele registraties in bondsteams en lokale teams wordt gedaan door de Spelersadministratie.
  3. Voor alle teams geldt een minimale en maximale omvang.
  4. Hercules hanteert een wachtlijst, zie verder Wachtlijst.
  5. Een aanvraag voor aanname waar een ledenstop geldt of buiten de wachtlijst om, is uiteindelijk ter beoordeling aan de secretaris van het bestuur.
  6. Een persoon mag niet meetrainen of meespelen zonder dat er ingeschreven is.
  7. Vanaf de O12 hebben alle spelers een digitale spelerspas.
  8. Indien een speler die bij Hercules komt voetballen in het volgende seizoen, dient hij uiterlijk 14 juni zijn overschrijvingsformulieren te hebben ingediend bij de spelers-/leden administratie om te kunnen worden opgenomen in de teamindeling t.b.v. het volgende seizoen.
  9. De blijf- stoplijsten per team moeten per team worden aangeleverd uiterlijk op 31 maart.
  10. Spelers dienen zich uiterlijk 31 mei ingeschreven te hebben om in de teamindeling voor het nieuwe seizoen te kunnen worden opgenomen.
  11. Indien een speler in de blijf-stop lijst heeft aangegeven te willen stoppen, geldt dit als een afzegging. De speler wordt niet meegenomen in de teamindeling t.b.v. het volgende seizoen.
  12. Teams die in zijn geheel overkomen naar Hercules kunnen een welkomstpakket(je) krijgen. Nader te bepalen in welke vorm.