Mail naar redactie Afgelastingen Programma

Belangrijke informatie inleveren wedstrijdkleding

14.05.2017


We willen jullie met deze mail informeren over de gang van zaken rondom de inlevering van de wedstrijdkleding.

 

Wat moet er worden ingeleverd?

 

De complete set kleding moet door de teamleiders worden ingeleverd in de teamtas.

Uiteraard moet de kleding schoon worden ingeleverd.

De kleding wordt bij inlevering gecontroleerd. 

De sokken hoeven niet te worden ingeleverd. Deze gaan hopelijk nog een seizoen mee. Mochten ze echt te klein zijn geworden, dan mogen de sokken vanaf het volgende seizoen worden omgeruild voor een grotere maat.

Aan alle teamleiders het verzoek om bijgevoegd document in te vullen en te overhandigen bij het inleveren van de teamtas.

 

Kleding checken

 

We willen jullie vragen om nu alvast  te inventariseren hoe het ervoor staat met de kleding.

Ontbreekt er een broekje of shirt?

Ziet alles er nog netjes uit? ( onze ervaring is dat een keer wassen met Vanish echt wonderen kan doen).

Zijn er tussentijds kinderen gestopt en hebben ze hun kleding NIET ingeleverd, dan willen we dit graag weten.

 

Kleding kwijt of kapot gemaakt?

Dan vragen wij voor de vervanging van de kleding:

 

25 euro voor het shirt

15 euro voor het broekje

10 euro voor de sokken.


 

De inleverdata voor de kleding:

 

Dinsdagavond 23 mei: van 19.00-21.00 Hercules paviljoen, BSO ruimte

( voor teams die uitgespeeld zijn en niet meer meedoen aan toernooien)

 

Dinsdagavond 27 juni: van 19.00-21.00 uur Hercules paviljoen, BSO ruimte


Mocht je als teamleider niet kunnen op bovenstaande data, regel dan svp een vervanger.


Mocht je een vraag hebben, mail dan naar: kledingcommissie@usvhercules. nl.

 

 

 Inleverdocument



Terug naar overzicht